shopping med syster och mor

Det blev en trevlig shoppingtur igår. Välfyllda påsar utan att behöva tömma plånboken alltför mycket, sånt tycker jag om!
Hade rabatt på PoP att köpa en body för halva priset som jag passade på att utnyttja. Har varit där flera gånger och tittat men PoP kläder faller mig sällan på läppen (föredrar lindex och det skadar ju inte heller plånboken direkt). Igår hittade jag dock den här fina:



Sen blev det en tur på omnämnda lindex. Där blev det jeans till mig och strumpor till Alex. Där hade jag rabattcheck på 30%. Slutligen en tur på åhléns där jag hittade en fin tröja. När jag är påväg till kassan säger mamma att jag ska få den av henne, tack snälla mamma!



Ja, sen var jag en sväng på apoteket också för att köpa en ny kräm till vår torrboll Alexander men den får ni inte se... ;o) Tidigare kört "miniderm" men jag tycker inte den är så bra så nu testar vid "lucobase"

Kommentarer
Postat av: Linda

Vår lilla tjej var också en riktig "torris", provade massor inkl de 2 du nämnt - funkade inte. Dessa två krämer, har jag fått höra, är mest bara "feta", de tillför inte fukt, utan lägger sig mer bara som en hinna utanpå skinnet. Det råd jag fick, som jag nu tänker dela med mig av, är det som funkat för oss! Skippa all vanlig tvål - använd istället "Eucerin duscholja, oparfymerad", efter bad smörj in med "CCS mjukgörande creme" båda finns på apoteket.

Du kanske inte ville ha nåt tips - men det fick du ändå!!!

Postat av: Spiro

Tar gärna emot tips, tack så mycket! Vid bad kör vi bara vanlig babyolja så där är det lugnt. Däremot kanske jag får ta och prova CCS då om locobay inte fungerar!

2008-10-29 @ 22:04:18
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback