Ring ring, bara du slog en signal...

Jag är inte så värst förtjust i att ringa telefonsamtal. Undviker det i möjligaste mån genom att mejla eller på att sätt få tag i personer. Lite underligt att denna aversion har kvarstått även efter jag blev sjuksköterska då detta arbete innebär telefonsamtal i massor!
Idag hade jag dock samlat på mig en hel del "måste"-samtal så jag tog mig i kragen och greppade telefonen.
Följande telefonsamtal har avklarats:

Så, nu kan ni överösa mig med beröm över hur duktig jag är! Dessutom låg Aexander vaken på filten under hela tiden och kunde bli ett potentiellt störningsmoment, jag lever farligt ibland! :oD

Kommentarer
Postat av: gela

Hejsan! Tycker precis som du när det gäller telefonen. Pratar mkt och gärna med vänner, fam och dyl, men har så svårt för att ringa till annat. Blää! Men visst måste jag, så gör jag det, ensam i ett rum m dörren stängd.... ;)

2008-10-15 @ 11:30:39
Postat av: Elin

Kul med jobb!:)

2008-10-15 @ 15:53:33
Postat av: Spiro

Gela: Jo, brukar ha den tekniken jag med men så tänkte jag idag att jag får lov att avdramatisera det hela. Så då gjorde jag det..:o)



Elin: A, fast jag blev inte inbokat på något pass. Vi bara kom överens att det skulle funka att jag hoppade in där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback