hyperventilerar (nästan iaf)

Usch, jag är sådär ultimat stressig och nervösig som bara jag kan vara nu. Att resa tär på mina nerver, speciellt nu när vi ska ha vår fina kille med oss också!
Jag går runt i lägenheten som en rastlös själ och packar lite här och lite där.
Så fort Alexander har vaknat ska jag ut och hämta bilbarnsstolen som äntligen kommit! Fick t om be om ursäkt till personalen på babyproffsen för jag varit så tjatig men enligt henne var det ingen fara. Toppen-proffsen! Kan förövrigt tillägga att när jag ringde imorse och oroade mig för att stolen inte skulle hinna komma så lovade hon mig att vi i så fall kunde få låna en annan stol av dem att ha under resan. Jag säger det igen: toppen-proffsen! :o)
Efter M har jobbat klart ska vi åka ut till mina föräldrar och lämna katterna som min syster ska ta hand om. Vi ska även skifta bil, förhoppningsvis passar stolen även i en passat!
Sen är det hem och packa det sista som gäller. Däremellan någonstan ska vi hinna äta också...

Förövrigt har Alexander fått sina andra vaccinationsspruta idag, gick bra även denna gång. Än så länge verkar han vara som vanligt, skönt!

Nu ska jag stressa vidare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback