trött efter dagens långprommis

Jag stjälar en liten "feel-good"-lista från Janne såhär på lördagkvällen.

Kvällens:
Dryck: arton56, godaste mörka ölen till vettigt pris! :o)
Snacks: Marabou mjölkchoklad, chipsen tog slut igår...
Temperatur inne: 22 grader, lite kyligt. För det mesta brukar den ligga runt 24... :o) Vi har fortfarande inte dragit igång elementen ännu. Välisolerat hus!
Temperatur ute: ca 5 minus
Aktivitet för sambon: Duschen som han började planera för redan igår.. ;o)
Aktivitet för mig: Hålla mig vaken och blogga. Även ordnat fars-dags present till M. Alex bad mig hjälpa honom med det! :o)
Aktivitet för katterna: Blogga sover i fåtöljen, Mejla sover på vardagsrumsstolen, Wappa sover på kattpelaren.
Klädsel: Mjukbyxor och M's tröja med texten "gone kid"
Pyssel: påbörjat "barnsäkring" av vardagsrummet genom att sätta dörrar på bokhyllorna
Musik: Ingen nu ikväll, igår lyssnade jag på meredith brooks och blev nostalgisk.
Middag: Tacos, mumma!
Nästa: Kanske läsa "vi föräldrar" som kom igår, gillar tidningar som "räcker" ett tag..:o)
Bästa: Nyduschad sambo... :*)
Surftips: apelsin.nu uppdaterar inte speciellt ofta men man kan hitta en del kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback