det där VIKTiga

Lite uppdatering om min viktminskning dårå:
1/3 avklarad, 2/3 kvar.
Jag promenererar i stort sett varje dag, kör "styrketräning" (jamen situps och sånt) en liten stund varje dag och jag äter inget/väldigt lite gotta på veckorna. Kvällsätandet har jag lagt ner också.
Jag tycker det går lite långsamt men jag försöker peppa migsjälv med att det går ju faktiskt hela tiden åt rätt håll och det jag gör tycker jag inte är speciellt jobbigt eller svårt. Desto lättare att bibehålla det hela och göra det till en livsstil så jag slipper samla på mig alla kilon igen.

Dagens plan är att åka på besök till
Elin och Iris på deras "öde ö"! :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker du gör ett superjobb!!:) Bra att jag har bakat nyttigt bröd då...:)

2008-11-13 @ 10:58:54
Postat av: Spiro

Gottigt var det dessutom! :o)

Postat av: Linda K

heja heja!

2008-11-14 @ 19:30:29
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: Spiro

Tack! :o)

2008-11-14 @ 21:06:56
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback