%&*#&*%32¤%#&/#!!!

Idag är det första advent.
Då ska man vara snäll och glad och mysa med tända ljus och äta pepparkakor och annat skit.
Själv är jag surare än en citron, bitter som bittermandel (?) och allmänt jävla skit-pissed!
Alexander, M och nattjobbandet är dock helt oskyldiga till mitt dåliga humör (mina två grabbar är inte heller direkt några sångfåglar idag för den delen). I dagsläget tänker jag inte berätta vad som förstör mitt humör, får se om jag återkommer med förklaring.
Nu ska jag gå och blänga surt på vem som än råkar komma i närheten.
Dessutom håller snön på att regna bort och det är pisshalt ute.

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch vad trist med såna dagar... Hoppas morgondagen är bättre och kan erbjuda någonting som är överraskande bra istället.



Och btw: här hemma har adventsmyset också lyst med sin frånvaro.

Postat av: gela & farmor

Hej Fialotta!

Synd att dagen inte är/blev så bra för dig/er!Om du är sur förstår jag dig, för snart är ju den jävla julen här! BLÄÄÄÄ Men som tur är så känns det lite bättre nu när jag sett farmors lille gull krypa.:)Min zon pyntar väl hela dagarna nu...?Kram till er alla!!

2008-11-30 @ 18:38:17
Postat av: Spiro

Maria:Mm, tyvärr är de ju oundvikliga...



gela och farmor: Jojo, M pyntar som en galning.. ;o)

2008-11-30 @ 20:10:13
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback