kvällen är räddad

M kom och la sig lite senare än mig igår (lugn gårdagskväll förövrigt, tack min käre son!) så jag hade nästan somnat när han kröp ner. Han viskade då till mig:
-Väck mig när du matar Alexander imorgon.
-Varför då? undrade jag.
-Jag ska fixa en sak bara.
När jag sedan vaknade imorse tänkte jag att jag måste ha drömt. Varför skulle han vilja bli väckt? Petade lite på honom i alla fall och han klev upp direkt! Det dröjde en liten stund sen kom han tillbaka till sängen med detta i sina händer:

79247-879

Jag har tydligen namnsdag idag och det hade minsann världens bästa sambo koll på! :oD

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina rosor!:)

2008-05-15 @ 11:16:54
Postat av: Anonym

Jag ringde under lunchen men då var ni inte hemma. GRATTIS! på namnsdagen!

2008-05-15 @ 11:31:47
Postat av: Karin

Grattis på namnsdagen! Kan man få bättre present än Ben&Jerry's? :)

2008-05-15 @ 11:42:00
Postat av: Spiro

Elin: Mm, visst var dom!

Anonym: Hm, undrar vem du är då? Vi har varit på vägning. Tack för gratulationen! :o)

Karin: Tack så mycket! Nä, svårt att slå B & J...

Postat av: lillsyrran

men vad? Jag skrev namn?! Jaja, det var jag i alla fall. Grattis.

2008-05-15 @ 16:12:40
URL: http://asra.se
Postat av: Spiro

Haha, ja mamma och jag lyckades lista ut det! :o)

2008-05-15 @ 16:35:11
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback