helgsammanfattning

Undrar just var den här helgen tog vägen?
Nåja, trevligt har vi haft det! Enda "guppet i vägen" var väl att Alexander valde att ta en skrikkväll när vi var hos farmor och farfar. Som tur var fanns det gott om frivilliga famnar att gråta ut i för honom! :o) Det hela fick även följden att när han väl somnade vid 12 sov han till halv 8 dagen efter, fick lite käk och sov ytterliggare 3 timmar. Skönt med sovmorgon!
Igår firade vi mors dag tillsammans med mina föräldrar. Efter morsdagsbuffé på en herrgård åkte vi hem och fixade handbromswiren, skönt att ha det fixat!
Mamma lyckades fånga när jag och Alexander hade en liten mysstund:


Min lilla filosof

Förövrigt vägde jag mig igår. Ytterliggare 5 kilo har försvunnit (totalt ca 15 kg borta nu), härligt! Det mesta som jag la på mig innan graviditeten är borta men jag hade ju lite extra även innan så jag hoppas på en fortsättning. Dessutom har det hela omfördelats så det mesta ligger runt magen nu så vanliga byxor är rätt svårt, men det närmar sig! :o)

Kommentarer
Postat av: S

Vilken fin bild! Sötkorv.

Postat av: Spiro

Ibland är det svårt att låta bli att äta upp honom. Jag brukar gnaga lite på hans små händer sådär lite i smyg..%o)

2008-05-26 @ 15:10:42
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Linda K

I hear ya, sistah! :P

2008-05-26 @ 15:24:36
Postat av: Spiro

Här i norrland har vi dessutom ingen mammagrupp utan man får leta på andra mammor själv!

2008-05-26 @ 16:58:15
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback