electrifying

Så har jag då fått hem min lilla TENS-apparat, hoppas den kommer till nytta!
Blev lite full i skratt när sjukgymnasten berättade att vissa mobiltelefoner går på samma frekvens som apparaten och att man inte ska lägga dom brevid varandra. Om någon skulle ringa medans de ligger nära varandra fördubblas nämligen strömstyrkan på TENS-apparaten och det kan ju bli lite "chockerande" (hon försäkrade att det ändå inte var någon farlig ström ifall det skulle hända)!
Ser det framför mig:
Aj aj aj, värk värk värk...
Ah, mobilen ringer!
KADUNK! (nivet såntdär hopp som när de defibrillerar på TV (i verkligheten är det inte alls lika coolt..))

Hihi, ibland är det kul att ha fantasi! %o)

Kommentarer
Postat av: gela

Hejsan! När jag/vi skulle få Elias så skulle jag på BB prova detta m TENS. Men på ett besök på en mkt liten toa m en mkt stor mage så måste sladdarna snott ihop sig för oj vilka stötar jag fick!! Vid varje rörelse fick jag en stöt och då är det INTE särskilt lätt att göra sina behov, och vissa behov måste man ju göra stup i kvarten. Sambon försökte hjälpa till, men vad kunde han göra? Kan skratta åt det hela idag ;)

2008-03-17 @ 19:05:08
Postat av: Spiro

Hahahaha, TENS är kort sagt en mycket nyckfull liten apparat! :o)

Postat av: Karro & Grabbarna

Halloj tjejen..
Jo jag hoppas oxå att dagen blir bättre i morron, lite sol skulle ju inte skada..
Hoppas att du/ni mår bra?
Kram från oss

2008-03-17 @ 21:56:28
URL: http://carolliine.blogg.se
Postat av: Spiro

Sol var det dåligt med men ett vinterlandskap kanske går lika bra? Jorå "vi" kämpar på!

2008-03-18 @ 09:53:20
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback