dagens middag?

Hade en himla mysko dröm inatt...
Drömde att jag var hemma hos mor och far och hjälpte dem att utfodra kalvarna. De har de lite äldre kalvarna i större boxar där de får gå tillsammans. När jag skulle gå in där upptäckte jag att det var en isbjörn (!) och en krokodil (!!) inblandad bland kalvarna. Blev lite irriterad över att mamma inte sagt något om detta men satte iaf igång och mockade. Gjorde även så att isbjörnen och krokodilen fick gå för sig själva, tänkte att det var nog bäst för kalvarnas skull. :o)
När jag är nästan färdig dyker mamma upp i lagårn:
"Justja, jag glömde ju att säga till om krokodilen!!"
Jag mumlar lite surt varpå hon fortsätter:
"Men du måste ju stänga in krokodilen när du mockar hos den så den inte anfaller!!"
Det är som om krokodilen hört detta och börjar genast jaga mig. Jag kommer inte undan utan den tränger in mig i ett hörn varpå jag skriker förtvivlat på hjälp och försöker undvika att bli biten.
Självklart vaknar jag utan att få veta hur historien slutar.
Någon drömtydare som vill försöka ge sig på en förklaring? :o)

Nu ska jag iaf på stan med nämnda mor. Jupp, jag har redan förlåtit henne för krokodilen!!! %o)

image802
Inte lämplig som sällskap till kalvar...

Kommentarer
Postat av: S

Ger mig på en -ytterst lekmannamässig- tolkning: La´gårn=Medicinkliniken
Kalvarna=Patienterna
Isbjörnen=Chefen
Krokodilen=Dr. A. U.

Historien har du redan skrivit själv.

2008-03-11 @ 19:37:16
Postat av: S

Men! Slutet försvann visst, det skulle avslutas med detta, :D och en KRAM!

2008-03-11 @ 19:38:14
Postat av: Spiro

Mohahahahaha! :oD Låter mycket möjligt! %o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback