5, 10, 15, 20

Tar och ger mig på listan på vad jag gjorde för x-antal år sedan som jag sett hos några bloggar.

För 5 år sedan (2003): Jag bodde i Kalmar tillsammans med M, studerade till sjuksköterska och hittade på en massa bus på kåren med mina "medstuderande systrar".

För 10 år sedan (1998): Året jag träffade M (japp, vi firar 10 år iår) på riktigt efter att ha pratat med honom över internet och telefon i ca 1 års tid. Jösses så nervöst det var! Uppenbarligen gillade vi varandra lika mycket IRL som på nätet. Hade aldrig kunnat gissa att vi 10 år senare skulle bli föräldrar tillsammans!

För 15 år sedan (1993): 11 år var jag då... Gick i 5:an och fick min första kyss.

För 20 år sedan (1988): 6 år och började i förskolan. På fritiden lekte jag med grannarna och tävlade vem som skulle bada först på våren. Mitt rekord är 1 maj, 3 dagar efter att isen släppt... %o)

UPDATE: På allmän begäran (se kommentarer) får jag väl lägga till att för 15 år sedan föddes min skrutt-sladdis-lillasyster.

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

hmh... 15 år sedan fick du din första kyss?! var det inte något mer viktigt som hände då? typ, att din älskade lillasyster föddes?!

2008-03-28 @ 13:09:39
Postat av: Spiro

Jamen asch, så krångligt att hålla reda på ditt födelseår när du är född i december ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback