utmanad!

Nu var det ett tag sedan jag hade någon lista. Tack vare att Sandra utmanade mig så råder jag bot på detta! :o)

1. Vad gjorde du för tio år sen?

Gick ur grundskolan och började räddningsgymnasiet på Sandö. Träffade min underbara M och blev förälskad.

2. Vilka fem saker finns på att-göra listan idag?

Dagens grejer är redan avklarade. Imorgon är det som sagt dags för besiktning av mig och bilen..;o) Sedan tänkte jag och storasyster hälsa på min mormor. Amma och byta blöjor finns ständigt med på min lista! ;o)

3. Godis du gillar?

Haha, det mesta! Choklad funkar alltid.

4. Vad skulle du göra om du blev miljardär?

Bygga (nä, inte själv. Få ett byggt då!) ett drömhus till mig och M. Köpa en saab 9-5 och en VW bubbla. M skulle nog få sin favoritbil Jeep cherokee av mig också. Betala av lån och starta ett rejält sparkonto till Alexander. Leva livets glada dagar och bara jobba så mycket som jag kände för.

Jo, jag har tänkt en del på vad jag skulle göra om jag blev rik...%o)

5. Städer som du bott i?

Sundsvall, Sandö räknas väl inte som stad men hör till Kramfors som konstigt nog gör det..Kalmar.

Ni som är sugna på en lista kan känna er utmanade! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback