det har ju inte ens gått 3 månader...

Jag har just rensat ur Alexanders klädskåp på storlek 50 och 56. Storlek 62 börjar också egentligen bli åt det mindre hållet (främst över hans kulmage!!) men jag hade inte hjärta att rensa ut dom ännu. Kommer det att vara såhär nu i fortsättningen? Att jag blir nostalgisk och tänker tillbaka en massa så fort jag ska rensa ut hans kläder? Konstigt med tanke på att jag tyckte första månaden med Alexander var otroligt jobbig på så många sätt...


Bara en timma gammal men han hade redan fått in sin "filosof-min"! :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Nja, det är inte så svårt att hitta, om man vet vart Indal är...:) Kolla på hitta.se å är det nå problem så hör av dig! Kom när det passar dig? Vi är nog vakna från 10 iaf...:)

2008-06-30 @ 16:50:20
Postat av: Kerstin

Tack för oss och hälsa Alexander att han är en COOL grabb!

2008-07-01 @ 07:00:00
Postat av: Spiro aka Sofia

Kerstin: Tack själv! Han invigde pyjamasen inatt! :o) Coolaste grabben i stan! ;o)

Postat av: Siss

Nostalgisk........ jag kan lova dej att detta är bara början. Pappa här i huset är galen på allt mitt sparande hit o dit, det bara går ju inte o slänga vissa saker (nästintill inget då alltså... :o)) Allt är ju en massa härliga minnen! Men du kan med gott samvete spara tycker jag, det kommer väl med all sannolikhet fler underverk vad tiden lider....... :o) Kram på er!

2008-07-06 @ 13:47:22
Postat av: Spiro

Haha, här hemma är det ju M som vill spara på allt så det är en liten ovan känsla för mig! :o)

2008-07-06 @ 17:35:57
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback