let it rain

Igår firade jag min födelsedag ute hos föräldrarna (på torsdag smäller det "på riktigt" så ni kan gratta mig då).
Fick massor av fina presenter men roligast var den vackra vasen som jag fick av svärmor och M's syster med familj.
Den heter "Spiro"! :oD
Efter vi mumsat i oss diverse onyttigheter bestämde vi oss för att åka ut på sjön och fiska från grannarnas flytbrygga (med motor(tack så mycket för lånet!)). Det hela började bra med att jag fick två abborrar! Sen fick en av Alex kusiner också en.
Sen kom regnet. Lite duggande. Sen lite mer. Sen HÄLLDE det ner! Det var som att stå i en dusch! Självklart var vi ju rätt långt hemifrån då... Barnen tyckte inte det var vidare skoj och inte vi vuxna heller för den delen så vi bestämde oss för att bege oss hemåt. Som tur var så drev vi åt rätt håll så att säga.
Precis när vi lägger till med bryggan så slutar regnet.
Oh Well.
Idag står sightseeing på schemat, vi får se om jag återkommer med bilder på kusiner på berg även denna gången! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback