v.30

Så var jag äntligen inne i det "sista tiotalet"! Känns härligt!
Jag har börjat acceptera de täta besöken på toaletten nattetid nu och somnar allt snabbare efter jag plumsat i säng igen. Känner att jag behöver mer sömn nu än tidigare, ska bli skönt att snart inte behöva kliva upp 5:45 vissa mornar för att åka till jobbet. Jag får tänka på dom stunderna när jag blir alltför uttråkad här hemma! :o)

79247-725

Har fått kommentaren/frågan att jag nog inte gått upp så mycket i vikt. Det har jag. Verkar dock som om det mesta lägger sig runt magen (som det alltid gjort på mig...), återstår att se om det är positivt eller negativt.
Ärligt talat bryr jag mig inte så värst mycket om den saken. Så länge jag, bebisen och M mår bra och trivs tillsammans spelar det andra ingen roll.

Kommentarer
Postat av: mamma

"snygg tunika är den ny?" ;o)

Postat av: Spiro

Hihi, tredje gången gillt! ;o)

2008-01-17 @ 18:24:49
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Elin

Nä tänk att det där med vikten är så intressant att fråga om! Du vet Astrid, förra städerskan hos oss? Mötte henne i korridoren i veckan å följande dialog utspelade sig: -HEJ ELIN! (hej) MAGEN VÄXER SER JAG! (ja men nu är det bara 5 veckor kvar så) JAHA, HUR MYCKET HAR DU GÅTT UPP I VIKT DÅ!?
En egentligen för mig okänd människa, skrikandes i korridoren vid jourbutiken... suck. Kul att se dig igår!

2008-01-18 @ 11:02:59
Postat av: Spiro

Hehe, ja, det verkar som om så fort man är gravid får folk fråga en vad som helst och man ska svara så lyckligt! Dessutom är det samma frågor om o om igen. Känns som om man borde kunna lämna fram en lapp så fort man möter någon. På min skulle det stå: jag mår bra, 1 februari, sista mars samt jo, magen är stor men livmodern normalstor... %o) Kul att träffa dig också, synd att man aldrig hinner snacka riktigt!

2008-01-18 @ 12:21:04
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Mocca

Varför håller folk på o frågar sånt? det har dom inte dugg med att göra!! precis som du skriver, huvudsaken är ju att allt är bra.

2008-01-19 @ 22:53:19
URL: http://mocca.blogsome.com
Postat av: Spiro

Folk är konstiga ibland...

2008-01-20 @ 11:05:31
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback