v.36

Det går framåt! Snart är jag inne i sista måndaden, härligt!
Barnmorskebesöket igår gick tyvärr inte superbra. Mitt blodtryck har stigit så det blir tätare kontroller av detta framöver. Urinprovet var dock rätt ok så förhoppningsvis klarar jag mig från havandeskapsförgiftning. Mamma har haft högt blodtryck med alla oss barn på slutet utan att drabbas av havandeskapsförgiftning så jag hoppas på att detta har gått i arv. :o)
Bebisen verkar må bra därinne iaf och det är det som är huvudsaken! Huvudet är fixerat nu, precis som det ska vara.
Händerna har svullnat ytterliggare från förra veckan och gör nattetid riktigt ont. Barnmorskan har dock skrivit en remiss till arbetsterapeuten så jag ska få skenor som förhoppningsvis kan lindra en del.

79247-774

Måste bara visa en till bild, finn ett fel! ;o)

79247-775

Hihi, snacka om mysko gravidsymtom när det växer ut en svans ur benet! %o)

Kommentarer
Postat av: KRISTINA KITTELSEN

Ska du få en kille eller tjej :)

Postat av: Sanna

ha en fin dag :)

2008-02-28 @ 12:50:26
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Spiro

Kristina: Jag vet inte, det får bli en överraskning!

Sanna: Tack detsamma! :o)

2008-02-28 @ 14:40:09
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback