sjukstuga

Sambon hostar och snörvlar sedan några dagar tillbaka.
Sonen har under dagen kunnat börjat jämföras med en kamin mer och mer (vad svårt det är att ge suppar till sånadär småttingar förresten! Inte alls samma grej som när man gör det på jobbet (jag vet att ni inte ville veta det men jag är ändå lite konfunderad så jag var tvungen att skriva det, sorry)).
Jag själv har börjat känna det välkända obehagliga "killet" i halsen som brukar vara startskottet för mina förkylningar.

Imorgon var det tänkt att jag skulle jobba ett dagpass på sjukan.
Great.
Som tur var ställer
Elin upp och tar det passet, tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det inte bryter ut ordentligt, jobbigt att vara sjuka alla samtidigt. Vi har också en snörvlis här hemma, om än väldigt mild förkylning än så länge. Håller verkligen med om supparna, skitsvårt att få bebissupparna att "stanna kvar" hehe. Dom känns dessutom hårdare tycker jag... intressant.

Postat av: Spiro

Du förstår mig så bra! :o)

2008-12-28 @ 15:42:44
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback