mum-power!

Ibland imponeras jag av min egen effektivitet. Klockan är strax halv tolv och jag har redan hunnit följande:

*ammat Alex
*duschat
*kollat bloggar och uppdaterat min egen
*lekt en stund på golvet med Alexander
*matat Alexander
*lagat barnmat, risotto blev det denna gången
*gjort en lasagne till ikväll (lasagnen och barnmaten gjorde jag dessutom samtidigt: kokade ris, kokade köttfärs, kokade ärtor och morötter, stekte köttfärs och gjorde en ostsås. Vadå många bollar i luften?)
*röjt undan i köket efter kaoset som blev vid min simultanmatlagning
*ätit lunch

Innan dagen är slut ska jag även ha varit på jobbmöte och träffa min nya chef, gå på bio med
födelsedagsbarnet (barnförbjuden såklart!) samt hinna säga hej till min sambo innan jag däckar.
Justja, ska väl äta lasagnen också! ;o)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du e duktig du! grymt impad av lillprinsen som va me på mötet. Vilken cooling

2008-12-17 @ 22:20:06
Postat av: Spiro

Han är bra på att chilla! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback