Var är Sverker när jag behöver honom?

Känner att jag måste skriva av mig lite.
Jag blir så himla sur.
För ca 4 veckor sedan satt jag och slösurfade. Råkade då ramla in på
laredoutes sommar-rea. Hittade där två fina sparkdräkter och ett par snickarbyxor till Alexander. Finfina priser dessutom så jag bestämde mig för att beställa. När jag ska gå igenom kassan så fungerar det dock inte! Väntar en stund men problemet kvarstår.
Jag tyckte kläderna var så pass fina så jag gjorde mig besväret att ringa upp dem. Jag får då lägga in beställningen via telefon och lovas mina varor inom 1 vecka ungefär.
Dagarna går. Vi är mitt uppe i semesterfirande och jag glömmer av kläderna som aldrig kommer.
I början av veckan får jag så en katalog från laredoute! På adresslappen står "Sc" där mitt efternamn skulle stått.
Fortfarande inga kläder.
Igår mejlar jag och frågar vad som hänt. Får idag till svar att det blivit ett "tillfälligt fel" och att posten skickat tillbaka brevet till dem. Hon ska i alla fall skicka kläderna på nytt, till en kostnad av drygt 600 kronor!!! Tre klädesplagg till en bebis för 600 spänn? Knappast! Hon har alltså lagt in kläderna till ordinerie pris. Jag skyndar mig att mejla igen och meddela att jag köpte dessa kläder till rea-priser och vill ej ha dem om jag måste köpa till ordinarie pris. Får följande svar:

"Du hade inte handlat detta på rea och jag kan inte hitta att du har detta erbjudande inlagt.
Jag har nu tagit bort din beställning.
Du är välkommen åter
."

Till saken hör att jag gått in på deras hemsida och kollat. Samtliga av dessa kläder finns fortfarande kvar, fortfarande till de rea-priser som jag beställde dem!

ARGH!!! Jag skulle ju kunna göra om beställningen och få de rätta priserna men med detta bemötande kan de glömma mig som kund!
Skämmes tamejfaen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback