Fulländad kväll trots regn

Det är bara att konstatera. Lars Winnerbäck är Sveriges trevligaste och underbaraste artist! Låtarna är fantastiska (även om jag inte är så superduper-förtjust i sista skivan) och han likaså. Så skönt att slippa höra det uttjatade "mår ni bra?" och "ni är den bästa publiken någonsin". När han istället säger "jag vill att ni ska veta hur tacksam jag är att ni är här ikväll, trots det här vädret" (det duggregnade och blåste kallt hela kvällen), då ryser jag och det känns som om det han säger är äkta och kommer från hjärtat.



Det var extra kul att mina föräldrar också tagit sig dit tillsammans med några vänner.



Alexander hade förövrigt skött sig exemplariskt tillsammans med lillsyrran, skönt! :o)
Att han sedan tog sovmorgon till klockan 8 idag klagar jag inte heller på! Efter käk somnade han om och sover fortfarande... Han är för härlig! Antar att det är bara att njuta av dessa sovmorgnar då jag knappast tror de kommer vara för evigt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul var det men kallt var det!

Postat av: Spiro

Det finns inget dåligt väder... ;o)

2008-08-04 @ 12:43:27
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Vivi

Ja, visst är han för härlig vår Lasse! Vi hade oxå lite regn på konserten vi var på. Vi hade dock med båda barnen som började tjata "när ska vi åka hem" efter en halvtimme... De stod dock ut hela tiden med lite godis ; )

2008-08-04 @ 20:01:43
Postat av: Spiro

Såg några på vår konsert som hade med sig bebisar i Alexanders storlek. Då kändes det skönt att han var hemma i värmen med sin moster!

2008-08-05 @ 10:38:57
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback