BIG time I-landsproblem

Jag blir så himla irriterad!
Jag har haft mitt mobilnummer i ca 10 år och i ungefär lika lång tid har jag fått samtal från Luleå.
Och dom söker inte mig...
Dom söker Jeanette.
Jeanette verkar inte veta vad hon har för nummer.
Jag har 070 i början, hon har 073.
Idag var det en idiot som ringde och väckte mig. Jag har dock lärt mig riktnumret till Luleå så jag svarade inte.
Ibland har jag sådan lust att ringa Jeanette och skrika: "Du har haft ditt förbannade nummer i TIO år! Lär dig att lämna ut rätt siffror!!!"

Undrar om hon ofta får samtal från personer som egentligen söker mig?

Kommentarer
Postat av: Linda S

Om du vill så kan jag ringa henne mitt i natten och fråga efter Sofia :)

Postat av: Spiro

Wow, du är en RIKTIG kompis! ;o)

2008-08-19 @ 10:44:40
URL: http://spiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback