yrt

Min syster upplyste mig igår om att kent ska spela på storsjöyran iår. Missade ju kent när det var i stan i mars. Eller, jag hoppade över det för att jag kände mig för gravid.
Gick in på yrans hemsida och kollade vilka fler som skulle spela. Jösses vilken uppställning!!! De senaste åren har jag tyckt att det varit lite si och så med artisterna på yran men iår har de verkligen lyckats!
Nu är ju bara frågan: Hur går ekvationen storsjöyran+4 månaders bebbe ihop egentligen? Time will tell!
Oavsett måste jag iaf se till att lägga till peltor kids hörselskydd på önskelistan precis som smarta Daniel påpekade! :o)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Angående Storsjöyran, kom ner med honom/henne till mej, jag kan va barnvakt vetja!! ;o)

2008-04-03 @ 16:17:38
Postat av: Spiro

Hihi, konstigt. På något vis känns det som en liten omväg att åka till Småland när slutdestination är Jämtland! ;o)

Postat av: Emelie

heeeej. ohh, nu är det flera gånger om dagen följning av din blogg :). och det där med bebis och festivaler, jag jobbar ju på hultsfred varje år. och det är faktiskt endel som har med sig sina bebisar, och med hörselskydd. så det ska nog gå bra ska du se. om den lill* bara kommer ut snart så vi får se h*n!

2008-04-03 @ 17:46:26
URL: http://emeliestankar.blogg.se
Postat av: Spiro

Jo, har också sett att folk brukar ha med sig sina bebbar, frågan är om det är värt allt extra krångel så att säga! :o) Ah, Hultsfredsfestivalen har jag besökt många gånger då sambon är därifrån. Nu var det dock några år sedan. :o(

2008-04-03 @ 19:37:51
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Emelie

jo, jag brukar alltid fundera över varför dom inte kan stå över ett år :p. men inget av de barn jag sett har verkat lida :). man får väl kanske bo lite mer bekvämt än tält :). och fasen vad coolt att kunna skryta med att ha vart på yran sen man bara var några månader! tänk på bebisens rykte! haha.

2008-04-03 @ 20:23:24
URL: http://emeliestankar.blogg.se
Postat av: Spiro

Nä, tror nog att det mer är föräldrarna som får ta "smällen" :o) Sover inte i tält i vanliga fall heller. På yran har vi en lägenhet som vi brukar få hyra och på H-fred bor vi hos sambons mor! :o) Haha, ja vore ju coolt att kunna skryta med att ha så stor "yranerfarenhet"! %o)

2008-04-03 @ 22:01:17
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback