Tävlingen avgjord

Så var det då det här med tävlingen. Ingen lyckades ju gissa på rätt datum som ni vet. Linda var närmast med 7/4.
Har därför gjort så att vinnaren har utsetts genom att ta den som varit mest rätt ute vad gäller de olika gissningarna så att säga.
Och vinnaren är...
*trumvirvel*
Britt!
Britt gissade visserligen på 2:a april så där var hon helt fel ute. Därefter prickade hon dock in att det var en pojke och vikt 4015 och längd 52 (rätt svar 4040 g, 53 cm) var inte alls långt borta!

Stort grattis till dig Britt, jag tar med mig en bullpåse nästa gång vi ses, ok? :o)

Kommentarer
Postat av: Britt

Visste väl att det skulle bli en pojke,jag har känsla för det där. Ser fram emot bullpåsen, men du kan väl kolla att jag jobbar den dagen du tänker komma så man får se klimpen. Kram

2008-04-19 @ 14:24:08
Postat av: Spiro

Apselut! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback