Sista besöket hos barnmorskan? *håller tummarna*

Jorå, bebisen har det så bra så i min mage. Kanske lite för bra?
Jag har varit lite orolig för havandeskapsförgiftning de senaste dagarna men både urin och blodtryck var ovanligt bra. Så jag mår tydligen också bra... %o)
Nåja, barnmorskan skulle iaf skicka iväg en remiss för utredning av "överburenhet" och de skulle då höra av sig i början på nästa vecka. Är jag fortfarande gravid då så kommer jag få göra ett ultraljud och lite annat grejsimoj och troligtvis blir det igångsättning efter det. Jag ser ljuset i tunneln!
Hoppas dock slippa igångsättning, dels för att det ska göra mer ont och dels för att det är mer risker. Att behöva ha CTG hela tiden verkar inte heller vara någon höjdare.
Så kom igen nu bebben, du har en vecka på dig!
*hejar*
"Go bebben, go bebben, gogo go bebben!"

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Go bebben! Nu har till och med främmande människor (möte med medmänniskor) tyckt synd om morssan din, nu är det dags!Go bebben!

2008-04-08 @ 16:46:15
Postat av: E-L

Go bebben!!!!!!

2008-04-08 @ 17:29:54
Postat av: Siss

'Vi hänger me, ja, visst hänger vi me' Go bebben, go bebben, go bebben ;o)

2008-04-08 @ 18:24:46
Postat av: TinaZ

Heja heja!

Postat av: Spiro

Alla: Vad duktiga ni är på att heja! Tack så mycket! :oD

2008-04-08 @ 18:46:29
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Annsingen

Ja hejja...
JAg är totalt okänd för dej vad ajg vet.Har hittat din blogg via TinaZ:) Följer spänt vad som finns där inne*S*
Men nu kanske du fått veta? Inte uppdaterat på ett tag ser jag! Lycka till!

2008-04-09 @ 10:01:35
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Och faktiskt kan jag stava bättre än jag gjorde i första kommentaren!

2008-04-09 @ 10:02:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Nu vännen har du inte skrivit på ett tag... Undrar om du har fått nu.... *håller tummarna* Jo men det måste du ju ha... eller hur? ;o)
Kram från oss tre

2008-04-09 @ 13:04:21
URL: http://carolliine.blogg.se
Postat av: Elin

Det kan inte vara vetenskapligt bevisat att igångsättning gör mer ont, så oroa dig inte. Jag tycker det var ett lämpligt sätt att föda barn på, effektivt iaf, hon kom ut!;) Men det verkar ju som om din bebbe äntligen är på väg ut, eller? För att inte uppdatera på så här lång tid är inte likt dig! Go Sofia då istället!!:)

2008-04-09 @ 13:04:35
Postat av: Mats

Jag tippar att bebben kommer runt 20-20.30 lova maila om jag har helt fel eller.. men får väl reda på det före isåfall...

Vi håller tummarna för dig här "järngänget på luxo"

GO GO GO KRYST KRYST KRYST ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

JAg vet hur det brukar låta, ska bli pappa till tvillingar i oktober, hepp chock har 2 innan 7 och 8 år... God lycka till er båda hälsningar Mats

2008-04-09 @ 15:50:39
Postat av: Linda S

Nu är jag nyfiken, har det kommit ut någon nu?! Jag hoppas det!

2008-04-09 @ 22:12:17
URL: http://www.sjolen.com
Postat av: Karro & Grabbarna

Å GRATTIS till pojken, längtar till jag få se honom... Välkommen till världen Alexander.

2008-04-10 @ 08:26:03
URL: http://carolliine.blogg.se
Postat av: Jenny Hägglund

Grattis till grabben..
Mys allt ni orkar
Kram Jenny

2008-04-10 @ 10:34:33
Postat av: Anna

Åh, ser att en liten kis äntligen är född! Grattis grattis! Kram Anna

2008-04-10 @ 14:25:29
URL: http://shebeleowthetree.blogg.se
Postat av: annalena

av kommentarerna att döma förstår jag att du äntligen fått träffa din bäbbe. Grattis! Vår bäbba kom i tisdags. Så Hurra för oss! Lycka till!

2008-04-10 @ 15:25:34
Postat av: Linda K

åh grattis grattis grattis! :D

2008-04-10 @ 16:54:56
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: lillsyrran

Ja, min lilla systerson har anlänt till världen. Syrran ligger just nu och vilar upp sig. Men snart vill hon nog komma tillbaka och berätta allt för oss. Men eftersom den stora nyheten redan spritt sig här vill jag inte ora er för mycket. Syrran, M och lillen mår alla prima även om de är lite trötta och slitna. Nu får vi alla vänta snällt tills hon fått vila lite. Tills dess... titta lite på gamla inlägg?

ps. Han anlände den 10/4 Vem gissade på det? ;) ds.

2008-04-10 @ 18:11:58
Postat av: Spiro

Annsingen: Tja, jag var inne på förlossningen iaf när du skrev. Kul att du hittat hit!

Karro: Näe, då var jag inte färdig...

Elin: Tja, nu har jag kört värkar både med och utan värkstimulerande. Var ungefär lika tokjobbigt båda två... Och ingen bebis kom det ut ändå! %o)

Mats: Nope, dröjde ända till nästa dygn, tyvärr! Oj, häftigt med tvillingar på g! Ni kommer inte att behöva ha tåkigt på läääänge!

Linda S: Nope, var inte färdig ännu..

Karro: Tack så mycket! :oD

Jenny: Jobbar på saken! ;o)

Anna: Man tackar!

annalena: Vad vi är bra! Hoppas alla i familjen mår bra! Vad fick ni för "sort"? :o)

Linda K: Tack & äntligen!

Lillsyrran: ingen.. %o) Får dock kolla om någon prickat bra på vikt o så så småningom..

2008-04-14 @ 21:20:24
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback