party party 2

Alex firade ju in sin en-veckas-dag (eller vad man säger) ordentligt. Han tyckte tydligen att det var skoj för igår började han fira att han blir två veckor idag!
Tyvärr verkade det inte som något lyckat firande, tror stackaren hade ont i lilla magen. Det skär i modershjärtat när jag hör att skriket inte är det vanliga "var med mig, ge mig mat"-skriket utan mer, "aj, det gör ont!"-skriket. Vi provade allt för att lugna honom och lindra det eventuella magonda men ändå skrek han från 19-22. Lillstackaren. Nåja, idag verkar han tillbaka till sitt nöjda jag igen i alla fall. Han har även sovit riktigt gott inatt, han måste ha varit helt utmattad efter att ha gråtit så mycket!

Kommentarer
Postat av: Siss

Jag hinner inte kolla läget på din blogg lika ofta nu när jag inte är på jobbet, borde va tvärt om lr hur......?? Nåja, lite dåligt me bilder på guldklimpen tycker jag nog.... mera mera!! Skulle bara vilja komma me några förslag ang. Alex "ont-i-magen-attack". När Iza hade sånna attacker brukade det hjälpa o värma en handduk (varmt vatten o urvriden)o lägga på magen. Massera magen lite lätt "medurs" kan oxå hjälpa o man kan även pröva o dra lätt neråt i hälsenan med tummen o pekfingret ett par gånger, det ska hjälpa ifall han kanske är hård i magen lr så. Jag har prövat dessa metoder o dom har faktiskt funkat. Men du har säkert fått en massa goda råd från mormor o så. Kramisar på er!

2008-04-28 @ 00:10:22
Postat av: Spiro

Konstig grej det där med tid. De tre timmar som Alex sover försvinner för det mesta i ett nafs och jag tycker att jag inte hinner med något alls! Ska jobba på att ordna mer bilder! :o) Tack för "mag-tipsen"!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback