BF +3

Eftersom torsdagar är min "visa-magbild"-dag så får det väl bli en (sista?) sådan idag också!
Jag kör med min arga blick idag som jag ärvt från min mor, den skrämde slag på mig och min syster när vi var små (hon behövde aldrig skrika åt oss, hon använde bara blicken) och förhoppningsvis lyckas jag med samma sak på min bebbe (bebben tänker: "shit, nu är hon pissed, bäst att komma ut och be om ursäkt för att jag är sen").

79247-828

Egentligen är det inte så jättesynd om mig. Mår bättre än vad jag gjort på bra många veckor. Nästäppan har blivit mycket lindrigare och jag sover riktigt bra på nätterna. Händerna är fortfarande svullna men gör inte alls lika ont sedan jag fick ortosen och handsken.
Mest handlar det ju om att jag är otålig att få träffa den där busungen i min mage.

Kommentarer
Postat av: Ewie

oj.. det är inte långt kvar nu va? :)

Postat av: Spiro

Snarare så att bebisen är 3 dagar försenad...

2008-04-03 @ 13:44:26
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback