För kännedom

Färsk chili och ögon som kliar är inte någon bra kombination.
Om man kliar i ögonen först och sedan hackar chilin går det bra.
Men åt andra hållet går det inte bra.
Då kan det börja svida en massa i ögonen.
Då kan det bli så att man försöker skölja med lite vatten.
Men det hjälper inte.
Inte sällan kan man då råka i panik när man inte vet vad man ska göra och det bränner så förbannat.
Det kan bli så att man får kasta sig in i duschen i sin förtvivlan och försöka skölja bort den förbannade chilin.
Sen kan man bli rödögd och snorig resten av kvällen.

Varför känner jag mig plötsligt som
Linda K??? ;o)

image608
Farliga saker

Kommentarer
Postat av: TinaZ

Ahh, så det är så man ska bära sig åt? ;) Jag är ett attans fnölhuvud när det gäller sådant. Haha, kommer bara ihåg så här på rak arm att vi hade en situation hemma hos mig en fest (du var där med, stefan också) i Granloholm för en mindre evighet sedan. Då jag poppade popcorn i micron och det luktade så bränt. Så då beslutade sig lilla fnultina att TITTA i påsen, när jag flyttade ögat från påsens öppning kom det ett rökmoln. Mikaela höll på att skratta ihjäl sig i köket. Ajaj, det gjorde riktigt ont, men mestkände jag mig dum...Haha

Postat av: Spiro

Man är inte alltid så smart..%o)

2007-09-22 @ 21:00:14
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Linda K

vadå nu fattar jag igenting? ;)

2007-09-23 @ 17:15:30
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: Spiro

:oP

2007-09-23 @ 18:04:51
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback