dream on dreamer

På sistone har jag haft väldigt detaljerade drömmar. I vanliga fall brukar det mest vara lite symboliskt, typ en ICA-skylt för att jag ska fatta att jag är i en affär..
Förra natten drömde jag att jag var på loppis. Kommer ihåg att jag verkligen gick och tittade på massor av "loppis-grejer".
Inatt drömde jag att jag åkte stridsbåt 90 (väldigt roligt förövrigt..%o)  ) och kom till vad som skulle föreställa Härnösand tror jag. Gick genom några gamla gator där med underbart vackra hus. Sedan besökte vi (jag och de värnpliktiga..*fniss*) ett slott med otroligt många vackra detaljer.

Kul att drömma detaljerat men bordde det inte bli mer jobb än vila för min hjärna nattetid på det viset?
Vad tror ni?

(p.s. skapade en ny kategori för detta inlägg. Tyckte det passade.. *pekar*)

Kommentarer
Postat av: TinaZ

Haha, det enda jag drömt om den sista tiden är att mina undulater får smått, å då menar jag smått. Det kryllar av hundratals yttepyttesmå undulater, de ser ut som vuxna men är typ en cm stora...shit! Då vaknar jag upp lite stressad sådär och har i drömen samlat ihop dem...

Postat av: Spiro

Låter läskigt med massa små-undulater...

2007-09-15 @ 10:25:03
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback