kultur-time

Av anledningar som jag inte tänker gå in på här så valde jag att inte köpa biljetter när jag såg att Jonas Gardell skulle komma till stan med sin show (?) "tillfällig gäst i ditt liv". Såhär i efterhand har det grämt mig lite eftersom jag är ett stort fan av Gardell.
Inatt satt jag som vanligt och surfade på tradera (jo, jag jobbade en del också (se föregående inlägg, hehe)) och sökte då på Gardell för skojs skull. Tror ni att jag blev glad då eller när det fanns två biljetter till salu? 500pix tyckte jag var finemang.
Så imorgon ska jag och M gå och titta på den här filuren:

79247-647
bild lånad från ticnet.se

Hur överlevde jag innan internet? ;o)

Kommentarer
Postat av: sonderbranda lillsyrran

vad kul for er. halsningar fran gran canaria.

2007-10-31 @ 19:52:49
Postat av: Spiro

Mohahaha, du kan gott få vara sönderbränd!!!

Postat av: lillsyrran

vilken medkänsla. Nu sitter vi på ett internett "lenas internettcafé". Mamma, Pappa och co. sitter där ute och dricker irich coffé (om det stavas så) i morgon far vi hem. längtar nästan man blir så trött med det här vädret. saknar hundarna såklart. vi ses.

2007-11-01 @ 20:54:51
Postat av: Spiro

Den perfekta sjuksköterskan! ;o) Skönt att du längtar hem lite, det brukar kännas bättre att åka hem då! Jag ska jobba natten så det blir M som hämtar er.

2007-11-02 @ 10:32:23
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback