Blogga-tok

Blogga är minsta kissen i familjen och även oslagbart den mest uppfinningsrika. Hon har en hel del roliga hyss för sig. För närvarande har hon en fascination att bära på saken. Hon tycker det är väldigt roligt att ta en strumpa ur min tvättkorg och bära iväg till diverse ställen i lägenheten. Ibland tar hon även trosor... Tur att vi sällan har med oss oväntat besök hem då man ofta får plocka upp några strumpor/trosor när man varit borta några timmar. Ser ju lite mysko ut lixom...
I fredags hittade Blogga en ny sak att bära på. Tvättsvampen som vi har inne på toaletten.
Den återfanns på följande delikata ställe:

79247-645

Jupp, det är min sida av sängen, känns rätt bra att jag inte sover naken faktiskt... %o)

image646

-Hur ska jag kunna veta hur den hamnade i din säng matte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback