The magic number

Dagen hittills i siffror:
Antal gånger jag stängt dörrar på magen: 3 (jamen vaddå, svårt att hålla koll på var den är när den bara växer hela tiden!)
Antal löpande katter: 1
Antal katter som ska kastreras imorgon: 2 (mohaha, nu är det slut på sötebrödsdagarna
Wappa!)
Antal inplanderade släktbesök under dagen: 3 (först kusinens hustru för klippning, sen mormor för fixande av blodsockermätare (förhoppningsvis..) och sedan mor och far för återlämnande att lånad bil)
Antal tömda godisskålar: 1

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Glöm inte mig! jag halkade in åxå mellan klippning och mormor(bad om taxi hem från stan.) Kan medela att huvudpersonen blev mycket fin i håret. :)

2007-11-27 @ 17:51:39
Postat av: Spiro

Ja, men det visste jag ju inte då! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback