ordning och reda

Tina har utmanat mig. Eftersom jag inte antog den förra utmaningen får jag faktiskt lov att göra denna, någon ordning får det faktiskt vara!

1. Är du singel? Nope, sambo 

2. Är du lycklig? Se detta inlägg.. :o)

3. Är du uttråkad? tja, inte konstant, men nog händer det ibland..

4. Är du ledsen? Se svar på fråga 2..:o)

5. Är du italienare? Ehe, nä, inte så vitt jag vet.. %o)

6. Är du full? Nope, inte det heller
7. Är du en cooling? Hehe, nä, mest en "lugning" bara..
8. Är du från Irland? Vilka mysko frågor!! Systers pojkvän är från Irland, räknas det?

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jupp jupp, 25 för inte så länge sen om jag inte minns fel.


8 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njä, inte direkt, kanske förtjusning..

2. Har du nånsin blivit sårad? Finns det någon som klarat sig undan det?

3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Jajemän

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Majoriteten av mina lågstadie-mellanstadie förälskelser fick aldrig reda på det..:o)
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Fördelen med att vara sambo är att kyssar aldrig är långt borta..:o)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hihi, ja faktiskt, det var rätt kul. Tyvärr för honom var det inte besvarat..

7. Är du kär? Jovars *ler finurligt*

8. Vill du gifta dig i framtiden? Förlovad sedan 9 år tillbaka...


10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek

2. Hår eller ögon? Ögon

3. Katter eller hundar? katter såklart!

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa vänner.

5. TV eller Internet? Internet

6. Coca-cola eller Pepsi?  Känner ingen direkt skillnad..

7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på vilket humör jag är på.

8. Pengar eller lycka? I lyckan ingår att man klarar sig på den lön man har tycker jag..

9. Dag eller natt? Dag för närvarande, lite less på nattjobb just nu, men det varierar
10. MSN eller mobil? Inte så het på någon av dom faktiskt.. Tycker om att köpa mobil men använder den ytterst sällan..


10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Tror aldrig jag försökt smita hemifrån..%o)

2. Brutit ett ben? Nope

3. Gjort nåt du ångrar? Vem har inte det? Senast igår när jag erkände rakt av att jag inte kunde placera personen jag köpte biljetterna av. Hade jag tänkt 5 sek till så hade jag ju kommit på det...

4. Hoppat Bungee Jump? Hua nej, varför utsätta sig för sånt tok?

5. Ljugit för någon du tycker om? Har säkert hänt, inga större saker dock. Vita lögner tror jag det kallas? :o) 

6. Ätit en hel tårta? Hehe, nä SÅ gott är det inte

7. Gjort bort dig offentligt? Liknande som fråga 3 ju.. Försöker förtränga såna saker så gott det går

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nope

9. Gråtit när ett husdjur dog? Självklart! Superjobbigt när ett husdjur går bort. Svårt att förstå dom som inte gör det.

10. Velat försvinna?Hehe, ja när man gör bort sig offentligt är väl det ens högsta önskan..

Det var det! Ni som känner er utmanade kan ju också göra listan..:o)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har lagt märke till att en av frågorna inte riktigt ser ut som original-listans... Det kan väl bara bero på en sak va? :-) Hoppas det.

2007-11-04 @ 18:29:29
Postat av: Spiro

Haha, vilken koll du har! :o) Svar kommer inom en snar framtid..:o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback