Trevligt

Såg just att Marian Keys kommit med en ny bok: "Är det någon där?"
Marian Keys är perfekt semesterlitteratur. Skönt att läsa när man inte vill bli för engagerad och brukar innehålla gott om skratt. Ibland kan det kännas tryggt att veta hur boken kommer att sluta faktiskt!

Bara 1½ månad kvar till semestern nu! :o)

UPDATE: Jag måste ha haft mycket semester i mitt liv. Räknade just till att jag har 6 st Marian Keys-böcker(vattenmelonen, sushi för nybörjare, när lucy sullivan skulle gifta sig, å andra sidan, sista chansen och en oväntad semester). Jösses, det här börjar ju likna en samling! ;o)

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Själv har jag bara 12 skoldagar kvar till Sommar Lov! avis?

2007-05-21 @ 12:10:05
Postat av: Spiro

Nope, jag tycker det är så underbart att vara inomhus när solen skiner!

Postat av: Spiro

sommarlov är ett ord förövrigt! ;oP

2007-05-21 @ 12:39:20
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback