fortfarande osäker

På sätt och vis fick jag som jag ville på seansen igår, på sätt och vis inte.
Det var en sk storseans med 30 personer närvarande så därför pratade mediet (det kanske heter mediumet?) inte med alla. Jag kände att jag inte skulle kunna få en egen åsikt om hon inte hittade någon "ande" som ville få kontakt med mig.
10 minuter innan slutet vänder hon sig mot mig. Hade gett upp vid det laget.
Så jag fick ju testa det "på riktigt" så att säga. Hon vände och vred en hel del på saker och ting dock. "Anden" gick från att vara min farfar (som fortfarande lever) till att vara en vän til familjen. "Han" förändrade från en peron som dött i följderna av alkohol till någon som tyckte om att festa.
Det som var lite fräckt var dock att hon pratade om midsommar. Vi brukar alltid fira den i familjen men så blir det inte iår pga att mina föräldrar ska på födelsedagsfest hos den här "andens" hustru. Hon berättade att "anden" sa att det var något annorlunda med midsommar iår och att jag inte skulle vara sur över det utan följa med på festen istället. Samt att festen skulle vara i ett gult hus. Visste inte själv hur festplatsen ser ut utan fick reda på det efteråt; huset är gult.
Det känns dock som att hon arbetade mycket utifrån vad man sa.

Tyvärr har inte denna upplevelse kunnat hjälpa mig bestämma mig för om jag tror eller inte. Men det var en väldigt rolig upplevelse! Fick även höra att det finns en annan person som brukar hålla seanser som är mycket duktigare, är lite sugen på att gå på en av hennes för att se vad som händer då! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback