Paket till mig!

Som jag tidigare nämnde har jag varit igång på tradera igen.
Två av sakerna har nu hittat hem till mig:

79247-322

Kunde bara inte låta bli denna boken, bilden var så härlig. Tror jag ska läsa den idag. :o)

79247-323

Har en kaffeservis med detta mönster, Sundborn. Köpte muggen så att min mormor kan ha den när hon hälsar på. Hon är nämligen lite skakig så de vanliga kopparna går inte så bra. Roligare om hon kan ha en mugg i samma mönster. Så småningom kanske jag skaffar fler så tedrickarna (jag själv inräknad) också kan ha en mugg med samma mönster.
Jag är så smart! :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Toppen grejor.....!!!!!

2007-03-20 @ 15:14:09
Postat av: Spiro

Anonym=mamma som vanligt? :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback