NU får du kalla mig shop-o-holic kära syster!

Nu är en mysig liten kamera påväg hem till mig. Efter expertråd från herr Wallin så slog jag till på en Sony DSC-S650. Känns bra att ha någon att skylla på om jag inte trivs med den! ;o)

image325

Dessutom tyckte jag att den här var snyggare än den andra och sådant måste man ju också tänka på!

Imorgon ska jag bjuda föräldrarna och lillasyster på middag. Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska bjuda på ännu. Någon som har något bra förslag?
Tror även jag ska be pappa ta med sig frisörsaxen, får ju inte komma till min frisör förrän 30 april...

Kommentarer
Postat av: Janne

*Gulp* Nu blev jag nervös... Hoppas att du blir nöjd.

Postat av: Spiro

Time will tell.. ;o)

2007-03-23 @ 21:47:45
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback