varningstecken för sinnessjukdom?

Inatt drömde jag att jag var Harry Potter och att Lord Voldemort kom och hällde någon vätska på mig så jag blev osynlig.

Känner mig lite bekymrad över denna dröm. Mina funderingar är som följer:

* Blir jag verkligen 25 år i sommar eller har jag av misstag råkat lägga till 15 år till min ålder sista jag fyllde år?
* En drömtydare skulle säkert tolka drömmen som att jag känner mig osynlig eller nåt. Men det gör jag ju absolut inte. Så varför denna dröm?
* Varför skulle Lord Voldemort vilja göra mig osynlig, då kan han ju inte hitta mig och döda mig?

Vad tror ni???

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Tänk baklänges. Kanske du känner dig för mycket i centrum?

2007-06-17 @ 23:11:19
Postat av: Spiro

Hihi, nä, inte det heller. Känner mig bara normal..:o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback