big spender?

Var med lillasyster och mamma på "staden på landet" idag. Syrran ska iväg på något gigantiskt scoutläger med ett konstigt namn i Skåne till helgen och behövde shoppa inför detta.
Tokigt nog fick även jag med mig en massa hem:

79247-534

Två tröjor med "gullkrås" runt armarna, en klänning med fickor av den typ som jag letat efter ett tag samt tre par trosor (är inne i en slita-ut-trosor period tror jag(och hur lät inte det där då??)). Samtliga saker införskaffade på Lindex.
Sedan fick jag med mig diskmedel, duschkräm, platspåsar och ett torkställ hem också. Konstigt nog känner jag inte samma behov av att vissa dom på bild!?

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Jingijamborii! det är väll hur lätt som helst ,eller? ;)

2007-07-12 @ 20:51:46
Postat av: Linda S

Den där svarta klänningen har jag också... jag har faktiskt på mig den just nu, den kanske inte är precis likadan svårt att se på bilden men
den är mycket fin!

Postat av: Kerstin

Härligt att shoppa loss lite! Tack för kortet, jättefint, men någon miljon blev det inte tyvärr, men den kommer...säger Torgny. Vi ses senare i juli!

2007-07-13 @ 07:33:10
Postat av: Spiro

Lillsyrran: Nope, inte alls lätt!
Linda S: Du har bra smak! ;o)
Kerstin: Ajaj, du får ta och reklamera lotten!

2007-07-13 @ 11:23:02
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback