Årets gatufest

Årets gatufest var en BLÖT tillställning i den bemärkelsen att:
*det var länge sedan jag såg så många olika sorters paraplyer
*Shout Out Louds avslutade sin spelning med att säga: "Tack så mycket, gå in under tak nu!"
*Jag kände mig som Monica i "vänner" när dom är på Jamaica(?) och hennes hår reagerar på fuktigheten:

79247-514 79247-516

Slående likhet eller hur? %o)

Årets gatufest blev en TORR tillställning med tanke på:
*Den redan blaskiga ölen blev ännu blaskigare när man stod ute med den.
*det fanns så många band vi ville se att väldigt liten tid tillbringades i öltält. Bäst var the Hooters och melody club
*när vi sett de band vi ville se åkte vi hem.

79247-518    79247-517

Trots att man tidvis kändes sig som en dränkt katt (hund? val? människa?) så är jag rätt nöjd med årets utgåva ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback