nån som vill komma och hjälpa mig?

GAH!!!!
Jag blir galen!!!
Varför kan man inte bara trycka på en knapp osså vips kan man allt???
Har fått igång gamla datorn. Försökte flytta över de gamla filerna mha "transfer my PC". Förutom att det tog grymt lång tid, något jag kunnat stå ut med, så funkade det inte! Låser sig konstant! J-vla skitprogram.
GAH!!!
Pappa kom på den briljanta idén att köra ett lokalt nätverk och lägga över alla filer på det viset. Underbart! Fick låna en HUB av pappa igår. Tror ni att jag får igång det förbannade nätverket?
NÄ!!!
Det som är mest frustrerande är att jag vet att det inte är något fel på grejerna, det är bara jag som är för dum för att fatta vad det är jag gjort fel. Ett typiskt fall av sk SBS (skit bakom spakarna) alltså...

SUCK!!!

Imorgon ska jag
hit. Hoppas det går bra iaf...

Nu skiter jag i datorn och tar en promenad istället, får se om jag får någon snilleblixt då...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste lära dig att stressa ner......gå på yoga ;-)

2007-01-30 @ 18:30:33
Postat av: Spiro

Och du måste lära dig att skriva ditt namn, mamma. :o)

Postat av: mamma

det är fel på din blogg......

2007-01-31 @ 09:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback