Den spännande sanningen! ;o)

Vad kul att det var så många som var intresserad av att gissa vilka synder jag gjort mig skyldig till!


1. Jag har backat in i en annan bil, hört en krasch och därefter snabbt åkt därifrån utan att kolla hur det gick. Tyvärr är jag faktiskt skyldig till denna. Skäms grymt mycket för det. Till mitt försvar: jag var otroligt sen till jobbet, det var en ful gammal volvo och den stod dessutom parkerad där dom inte får stå.


2. Jag har rotat i hästskit med mina bara händer i jakt på ett försvunnet dörrhandtag. Jupp, det var under mina glansdagar som hästägare. Caline (hästen) lyckades alltid få loss handtaget och det hamnade följdaktligen i, just det, bajset.


3. Jag har gått från en resturang i tron att jag tagit springnota när den jag var med betalat medans jag var på toa. Precis när M och jag hade träffats lurade han i mig den dumheten...


4. Jag har stått i en soffa och headbangat så häftigt att jag stupat in i ett bord och vält ut allt som fanns på bordet. Ehum, jo, så går det när man festar i Hammerdal...


5. Jag har gått runt på en offentlig plats med en dammsugare, kallat denna "fido" och låtsats att denna är min hund. Det här har jag dock inte gjort! Det var mina rumskamrater i gymnasiet som drog iväg med våran dammsugare på ön. Nu så här efteråt har jag för mig att dammsugaren hette "hugo" förresten. Han var av märket hugin.. Så hemma har jag gått runt med en dammsugare, låtsas att den var en hund och kallat den Hugo! %o)

Då får jag väl säga grattis till  vinnarna Karin, lillsyrran, Fredrik och Kerstin! Ok Karro, du kan få ½ rätt! ;o)


Kommentarer
Postat av: Christina W

Kul att se allt folk gjort och vilka fantasifulla utlägg om vad dom inte gjort.

Postat av: Spiro

Mm, tycker också det var en kul grej att läsa. Tyckte därför att jag skulle bjuda på mig själv oxå! Kollade in din blogg, roligt med nya recept. Synd bara att du inte hade så många bilder! Vill du ha fler mattips har min familj en matblogg (som numera inte uppdateras så ofta, men ändock) som du kan kika på om du vill: flygarhunden.net/matblog

2007-01-12 @ 18:59:19
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback