positive thinking

Sitter på jobbet och uppdaterar nu, busigt. Jobbar natten (som ni kanske förstår med tanke på tiden detta inlägg skrivs...) och mina arbetskamrater sitter och äter soppa och tittar på tv så jag tycker det är rätt ok att göra då. :o)

Budgivningen på lägenheten har gått bra hittills. Vi ligger "i topp". Känner dock att jag börjat bygga upp lite väl stora förväntningar för lägenheten. Tänk om jag inte får den? Då blir det jobbigt.
Nä, nu tror jag att jag tar och ser fram emot allt annat kul som ligger framför mig: fest på lördag, pub-kväll med sambon nästa fredag, syster quality time nästa lördag och ny tjejmiddag i slutet av månaden. Inte så pjåkigt! :o)

Förövrigt har snälla
mocca har förklarat hur man pingar nu så jag tror att jag ska kunna fixa det, time will tell.

UPDATE: Mohahaha, jag kunde pinga! :o)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kul med ny lägenhet! Jag håller tummarna.

2007-02-02 @ 07:30:32
Postat av: Mocca

Japp -jag såg dig allt ;) Bra -nu ha rjag lagt dit dig på favoriter lista :)

Ha en trevlig helg!

Postat av: Spiro

Kerstin: Tack så mycket! :o)

Mocca: Mohaha, jag är ett udner av smarthet! ;o)

2007-02-02 @ 15:01:47
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: lill syrran

mumlar: längtar... längtar... längtar...

2007-02-02 @ 16:50:19
Postat av: Spiro

:o)

2007-02-02 @ 17:42:58
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback