onsdagskvällgnäll

Som ni vet är jag en person som har en tendens att haka upp mig på konstiga detaljer.
Läste ett av "tjuvlyssnat" senaste inlägg. Där beskrivs en person som "tjej~18 ca 162 cm lång" (om du vill se tjuvlyssningen finns den
här).
Vadå ca 162 cm lång? Det är ju som att söka ett garage för ca 2 bilar!

Nåja, kollade kommentarerna och såg att fler än jag reagerat. Då kändes det genast bättre.
Annars hade jag kännt mig lite som dom där..vad hette dom nudå??? Dom där som var med i "värsta språket" och klagade på att man sa jätte-liten och sånt?

Får kolla upp det.

UPDATE: Språkpoliser!!! Visst var det så dom hette?? Jag säger bara en sak: Keep those särskrivningar away from me!!! (hint till lillsyrran. Lillsyrran är ETT ord, inte två!)


Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Bla bla bla.... du är jätte jobbig i bland stora syrran, vet du det eller?

2007-02-22 @ 07:51:56
Postat av: Spiro

GAAAH!!! Jättejobbig, ibland och Storasyrran skrivs inte isär!!! *blir alldeles galen och börjar bita dig i handlederna*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback