lägenhetssnack

Lägenheten som vi tittade på igår var riktigt fräck. Snedtak och inte ett fönster som var likadant. Dessutom kändes det luftigt och fräscht. En trea på 98 kvm borde ju kännas stor.. :o)
Tyvärr låg den lite långt ifrån närmaste busshållplats. Men vadå, tar väl inte skada av att gå lite extra direkt.
Blir nog så att vi lägger ett bud på den så får vi se hur det går.

Dom två vi kikade på idag var tyvärr inget att ha.
4an vi tittade på låg på tredje våningen utan hiss. Sen fanns det typ inga förvaringsutrymmen alls och pyttigt kök.
3an var en 1a och 2a som slagits ihop. Det skapade två balkonger och två toa=ganska coolt. Däremot var köket om möjligt ännu mindre än i 4an, ingen hiss här heller.

Jo, jag behöver ett stort kök.
Jag är uppväxt med stort kök.
Jag har många saker som ska vara i köket.
Jag lagar mycket mat och bakar en hel del.
Ergo jag behöver ett stort kök.
Så är det med det.

Kommentarer
Postat av: Carolliine

Jasså vad skoj att ni har hittat en som ni är intresserad av... Vart ligger den då? *kram*

Postat av: Spiro

Jag berättar på lördag! ;o)

2007-02-21 @ 22:08:49
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback