Kram på alla hjärtans dag

M får en ask med chokladhjärtan och en med sånadär äckliga likörchokladingar som han gillar. Det senare är perfekt att ge honom för då vet jag att jag inte komma stjäla av honom som jag annars har en tendens att göra...

Vadå, jag är väl inte beräknande?

Sitter för närvarande och väntar på att M ska komma hem. Han var tvungen att fixa en alla hjärtansdag-present innan han kunde komma hem sa han. Ack, vilken romantik! :o)

Sen blir det självklart god middag idag. Tänkte köra med "ädelostspäckade" lövbiffar. Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Makaroner och korv duger gott ;-)

2007-02-14 @ 17:59:26
Postat av: mamma

jag hade satt dit mamma

2007-02-14 @ 18:00:16
Postat av: Kerstin

Gott!! Själv fick jag ärtsoppa!

2007-02-15 @ 08:03:59
Postat av: Spiro

Mamma: Äckel-korv! Klart du hade skrivit mamma %o)

Kerstin: Ärtsoppa är ju gott.. Men kanske inte så romantiskt? :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback