Big spender

Ni som följer min blogg vet att jag ska på fest ikväll. Ni vet även att jag haft ångest över vad jag ska ha på mig. Så det blev en sväng på stan med en småtjurig sambo som tyckte att allt såg bra ut bara han fick åka hem. :o) Köpte dock hans favoritvin på systemet åt honom så sen blev han snäll. :o)
Den här raringen hade jag tänkt mig ikväll:

79247-286

Prickarna är inga prickar utan hjärtan. Lite inspirerat av Viktor & Rolf for H&M kanske? :o)
När jag ändå var inne på Gina fick jag med dessa hem också:

79247-288

Träffade en kompis på stan som skulle ha just denna, annars skulle jag gärna haft den ikväll. :o)

79247-289


Visst är det ett häftigt mönster?
Klicka på miniatyrbilden för en närmare titt.
Sen fick jag med ett par snygga stövlar hem som jag tänkte ha till. Ska bli spännande att gå i dom på halkiga gator, håll tummarna för att jag slipper någon brusten vrist.

79247-291

Nu är bara frågan:
Stuprörsjeans, leggings eller tights till?


Kommentarer
Postat av: lill syrran

åååå... jag hatar den här datan. Det går inte att klicka på "popp upp fönster" så jag kan inte se det fina mönstret. Håller tummarna. (Fredde såg dig på stan)

2007-02-03 @ 18:30:07
Postat av: Mocca

Ajaj, nu har du nog redan hunnit iväg....
Nyfiken på vad du tillslut valde att ha till.

Supernsygga kläder och stövlarna var grymma!!
Ha en trevlig kväll :)

Postat av: John

Oh so that is why you went to the bank ;-)!!!!

2007-02-03 @ 20:32:42
Postat av: mamma

Oj,oj,oj.............

2007-02-04 @ 09:55:06
Postat av: Spiro

Lillsyrran: Så kul för Fredde då! ;o)

Mocca: Det blev "hjärklänningen", stövlarna och svarta tights/strumpbyxor. Kände mig som en skolfröken på 50-talet typ! :o)

John: Ops, I'm busted!

Mamma: vadå ojojoj?

2007-02-04 @ 16:49:53
URL: http://spiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback