v.27

Inte sån bra bild denna vecka. Men här är den iaf, för ordningens skull.
Till mitt förtret har jag märkt att mina fötter börjat svälla så sakteliga. Än så länge är det mest en känsla av trånga skor än synbar svullnad. Känns som om jag går på kuddar ibland och, tro det eller ej, det är inte så skönt!
Nåja, hade ändå tänkt besöka apoteket inom en snar framtid för att införskaffa stödstrumpor.

79247-704

Idag har jag även på mig duntofflorna som jag fick av M i julklapp. De mottogs med stor glädje i hemmet av kissarna. Perfekt att busa med och bära iväg till mystiska ställen!

79247-705
Wappa visar vem som bestämmer.

79247-706
Blogga visar sin pondus.

79247-707
Mejla aka demonögat föredrar mattes uteskor när det är dags för bus. Hon lägger med fördel in små papperbollar i skorna så man får sig en trevlig överraskning när man ska ta på sig dojjorna.

Kommentarer
Postat av: mamma

oj, jag trodde fötterna svullnat så.......

Postat av: Spiro

Vaddå "så"? Så att de såg röda ut med vita hjärtan på eller?? %oD

2007-12-27 @ 12:30:33
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Elin

Men har du inte köpt stödstrumpor än!?! Pallra dig iväg... Jag har redan slitit ut ett par!:) De bästa vänner man har! Hoppas julen varit bra, jag blev sjuk. Jobbar du ngt framöver? Gott nytt år!

2007-12-28 @ 15:51:28
Postat av: Spiro

Man tycker ju att en ssk borde ha bättre vett..:o) Ajdå, hårt att vara sjuk, vilken kvalisort? Inte magsjuka hoppas jag? Går in på nattvecka 1 januari.. Från när har du sökt HP?

2007-12-28 @ 22:19:09
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Karro

Oj här växer det & knakar... Hoppas ni har haft en bra jul.. Gott Nytt år får man väll säga då =)

2007-12-29 @ 11:50:11
URL: http://Carolliine.blogg.se
Postat av: Spiro

Karro: Detsamma! :o)

2007-12-29 @ 17:08:14
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Elin

Ja för att ha basplacering på stroke dessutom..;) Nä ingen magsjuka, men dock en rejäl förkylning som numer sitter i bröstet. dock är jag på jobbet igen! Har sökt HP från 1/1, men såklart inte hunnit få svar än. Går ju över till 75% 7/1, å får jag inte HP så skulle en av mina läk. sjukskriva mig i efterhand...

2007-12-30 @ 08:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback