Förlåt?

Besöket hos barnmorskan gick bara bra. Normalt blodsocker, ok blodtryck och "magmåttet" precis på normalkurvan. Jag fick dessutom klarhet i min "ädelostfundering" så efter besöket åkte jag och M direkt till ICA och shoppade lite:

79247-691

Enda smolket i bägaren var att de inte hade milkos ädelmjukost och jag blev tvungen att köpa kavlis. Vilket med största säkerhet kommer att innebära att mina föräldrar kommer att vägra prata med mig för en bra tid framöver, troligtvis får jag inga julklappar heller... ;o)

Kommentarer
Postat av: mamma

....tyvärr,tyvärr...inga klappar till dig.....

Postat av: lillsyrran

hmh.. Mamma du brukar köpa anndras du med ;)

2007-12-11 @ 16:15:24
Postat av: Spiro

Mamma: jag var rädd för det...

Lillsyrran: och vips fick inte heller du några julklappar! ;o)

2007-12-11 @ 16:20:45
URL: http://spiro.blogg.se
Postat av: Karro

Hahahahahhaa

2007-12-11 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback