resfeber

Om knappt en vecka åker jag till Tallin med jobbet. Ska bli grymt roligt.
Någon som har några tips på vad man bara måste införskaffa vid besök i denna stad? (alkoholhaltiga drycker är såklart underförstått)
En jobbarkompis undrade om de hade sånadäringa ryska brickor (likanande det mönster som finns på dockorna), det kanske kunde vara trevligt?

I slutändan tror jag nog att jag mest kommer titta på de vackra husen, som tydligen ska finnas där, sånt gillar jag. En av de saker jag saknar mest med Kalmar är gamla stan med sina underbara små fina hus.

image570
Kalmartarmen vrider sig i plågor


Kommentarer
Postat av: Linda S

Jag älskar Tallin! Jag och Lars var där förra hösten. Vi spenderade hela dagen med att fika på olika mysiga fik, givetvis så shoppade vi massor. Jag tror att jag köpte tre par skor och lite annat smått och gott.

2007-08-22 @ 16:00:15
Postat av: Spiro

Är tyvärr bara där några timmar. Låter dock lovande med dina sko-inköp, me like shoes! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback