Jag tycker inte om fisk

Inatt drömde jag om min gamla barndomskompis J. Var ute hos mamma och pappa och såg ned till sjön att han var ute och fiskade. Såg att han hade napp och på kroken satt en gigantisk gädda. M kom också och tittade och vi var glada för J's skull. Plötsligt ser vi hur det kommer en ännu större fisk under vattnet och äter upp gäddan. M och jag skrockar, "han har minsann tur den där J". Tyvärr så är den gigantiska fisken inte mätt efter gäddan utan fortsätter längs linan och äter även upp J!!! Vilken oerhörd panik! Sådan ångest att bara stå och se någon bli uppäten! *ryser*

Hua, var alldeles kallsvettig när jag vaknade. Drog en djup suck av lättnad när jag insåg att det bara var en dröm. Lustigt att man fortfarande ändå känner sig så rädd i vaket tillstånd fast man då förstår det overkliga i drömmen...

image567
Läskiga saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback